This content is blocked due to privacy reasons, you need to allow the use of cookies.
This content is blocked due to privacy reasons, you need to allow the use of cookies.

Patrick de Groot

Over mij

Patrick, Online Marketing Specialist

Dus jij bent op zoek een online marketing expert? Dan stel ik me graag aan je voor. Ik ben Patrick de Groot, oprichter van Het Marketing Atelier in Arnhem. Als Online Marketing Specialist help ik kleine ondernemers en middelgrote bedrijven met hun online zichtbaarheid.

Mijn ervaring heb ik opgedaan door gewoon te beginnen. Ruim 16 jaar geleden richtte ik mijn eerste website op (een fansite over Madonna en een destijds bekende startpagina genaamd LpiWeb Internet, waar ik zelfs het nieuws mee heb gehaald).

Tijdens, voor en na mijn studie heb ik bij verschillende online afdelingen gewerkt van bekende bedrijven, zoals Van der Valk, ECI/BookSpot en Sumedia. Tussendoor heb ik nog een uitstap gemaakt naar televisiewereld, maar impact maken met online marketing bleef mijn favoriet. Daarom heb ik Het Marketing Atelier in Arnhem opgericht. Mijn doel: zorgen dat jij de juiste doelgroep bereikt en met slimme marketingmiddelen zoveel mogelijk resultaat behaalt. Benieuwd hoe ik dat doe?

Patrick handgeschreven

Wekwijze

Zo pak ik het aan

Bij online marketing hoort resultaat. En om resultaat te behalen, moet je doelgericht te werk gaan. Ik werk daarom altijd volgens een vaste werkwijze, één die begint bij een uitvoerige kennismaking. Voordat ik aan de slag ga, is het namelijk belangrijk om te leren waar jouw bedrijf staat én hoe je op dit moment online marketing inzet. Vervolgens maak ik een analyse om te ontdekken hoe we jouw doelgroep het best bereiken. Als het nodig is, werk ik hiervoor ook de benodigde content en campagnes uit.

Mijn aanpak ziet er als volgt uit:

Kennismakingsgesprek

In ons eerste gesprek vraag ik je – spreekwoordelijk – het hemd van het lijf. Na dit gesprek doe ik vooronderzoek naar jouw doelgroep en de mogelijkheden op het gebied van online marketing.

0-meting en kansen

Wat doe je op dit moment aan online marketing? En waar laat je onverhoopt kansen liggen? Aan de hand van een overzichtelijke 0-meting breng ik dit in kaart.

Plan van aanpak: online strategie

Met een helder plan van aanpak bepalen we daarna samen jouw online strategie. Ik werk vaak met het ‘See, think, do, care’ model, zodat je binnen elke fase van de klantreis aanwezig bent. Binnen dit plan maak ik ook een creatief concept van de campagne.

Campagnes

Deze ondernemers hielp ik al met hun online marketing

Kennismaken?Vraag vrijblijvend een gesprek aan.






    Interessante tips & tricks direct in je mailbox?

    Meld je aan voor de nieuwsbrief.


      Bij inschrijving ga je akkoord met het privacy statement.