Over deze workshop

Wil je opvallen bij de juiste doelgroep op Facebook & Instagram? Wil je bijvoorbeeld meer leads werven? Of meer bezoekers op je website? Dan is deze workshop ideaal voor jou. In slechts 4 uur leer ik je om een succesvolle campagne op te zetten. Van het bepalen van campagnedoelstellingen, het maken van doelgroepen tot aan het publiceren van een campagne. Je leert alle basiskneepjes en kunt daarna zelf aan de slag.

Dit leer je in deze digitale workshop

Van het aanmaken van doelgroepen, uitzetten van de campagne tot het analyseren van jouw campagne. Je leert het in deze 4-uur durende workshop. Zo gaan we aan de slag met:

  • Aanmaken van verschillende doelgroepen
    Hoe maak je een lookalike doelgroep of een juiste re-marketing doelgroep aan?
  • Instellen van conversies en gebeurtenissen
    Jij wilt toch ook dat bezoekers overgaan tot conversie?
  • Welke campagnedoelstelling gebruik je?
    Ga je voor bereik, conversies of meer bezoekers op de website?
  • Het inrichten van jouw campagne
    Vooraf de workshop hebben wij voor jou al een campagne gemaakt, we gaan met echt materiaal aan de slag voor jouw nieuwe campagne.
  • Analyseren van jouw resultaten
    Hoe vind je het gewenste resultaat?

Voor wie is deze Facebook & Instagram workshop?

Deze cursus is voor alle beginnende marketeers. Je leert een hele campagne van A tot Z op te zetten. Alles om jouw gewenste doelgroep te bereiken en nieuwe leads te werven.

Wat heb je nodig?

  • Een actief Facebook en/of Instagramaccount;
  • Huisstijlelementen die ik kan gebruiken voor de creatieve uitingen;
  • Budget, want we gaan immers echt een campagne uitzetten.

Leren met echt materiaal

Vaak als je een cursus of workshop afneemt, dan ga je aan de slag met dummymateriaal waar je niets aan hebt. Bij deze workshop draait het echt om jouw campagne. Een week voor de meeting is er een korte intake. In deze intake bespreken wij jouw doelstelling, wat je wilt leren en wie je wilt bereiken met de campagne. Met deze informatie gaan wij voor jou campagne uitingen maken. Zodat we tijdens de cursus een campagne live zetten, waar je ook echt iets aan hebt.

Klaar om te starten?

In deze workshop is inbegrepen:

  • Een meeting over jouw doelstellingen;
  • Ik ontwikkel campagne-uitingen waar je iets aan hebt;
  • De lesuren op woensdagmiddag;
  • Je dient zelf een advertentiebudget van minimaal 100 euro te reserveren.
Duur: 4 weken lang, 1 uur

Klaar om jouw campagnes een upgrade te geven?

Plan vrijblijvend een digitaal adviesgesprek in.