This content is blocked due to privacy reasons, you need to allow the use of cookies.
This content is blocked due to privacy reasons, you need to allow the use of cookies.

Over deze Google Ads workshop

Binnen Google Ads zijn er eindeloos veel advertentiemogelijkheden. Zo kun je tekstadvertenties, displayadvertenties en YouTube videocampagnes opstarten. In deze workshop leer ik hoe je met tekstadvertenties kunt inspelen op het zoekgedrag van jouw doelgroep. Zodat je uiteindelijk relevante conversies dankzij jouw nieuwe advertenties.

Over mij

Dit leer je in deze digitale workshop

Van het aanmaken van doelgroepen, uitzetten van de campagne tot het analyseren van jouw campagne. Je leert het in deze 4-uur durende workshop. Zo gaan we aan de slag met het:

  • De basisinstellingen
    We kijken of alle koppelingen met Google Analytics, Maps en YouTube goed staan.
  • Conversies en doelgroepen
    Staat de Google Ads pixel juist geïmplementeerd? Dan leren wij je hoe je conversies kunt meten en vergelijkbare doelgroepen kunt aanmaken.
  • Het vinden van de juiste zoekwoorden voor de campagne
    Gebruik de interessante zoekwoorden waar je jouw campagne op wilt richten.
  • Het schrijven van de juiste tekstadvertentie
    Spreekt het je doelgroep aan? En hoe zorgen we voor een goed clickratio.
  • Laat je tekstadvertentie opvallen met extensies
    Leer hoe extensies jouw zichtbaarheid vergroten binnen Google.
  • Het analyseren van jouw eerste campagne

Voor wie is deze Facebook & Instagram workshop?

De Google Ads cursus is speciaal gericht op marketingmedewerkers die graag willen adverteren binnen Google Search. Je leert de handigheden om een succesvolle tekstadvertentie campagne te maken.

Wat heb je nodig?

  • Een Google Ads account
    Heb je nog geen Google Ads account? Geen probleem, je ontvangt van mij een handige hand-out die je kunt gebruiken.
  • Budget
    Advies is om deze campagne te starten met een minimaal budget van 100 euro per maand.

Leren met echt materiaal

Vooraf dat deze cursus begint vindt er een digitale intake plaats. In deze intake gaan we kijken naar de doelstellingen die je met deze campagne wilt bereiken. Op basis van deze doelstellingen, zullen wij vooraf al tekst advertentieteksten maken. Zo werk je met echt materiaal en heb je aan het einde van deze cursus een lopende campagne.

Klaar om te starten?

In deze workshop is inbegrepen:

  • De inrichting van jouw Google Ads account.
  • Een meeting over je doelstellingen.
  • De lesuren op woensdagmiddag.
  • Je dient zelf een advertentiebudget van minimaal 100 euro te reserveren.
Duur: 4 weken lang, 1 uur
Prijs: 450,- euro.

Let’s meet!

Plan nu vrijblijvend een gesprek in.